23 Şubat 2011 Çarşamba

Yeni

Bu hafta kötü haberlerle başladı. Yeni haftaya dair güzel hislerimi boşa çıkardılar. Bir pazartesi geçirdim ki akıllara zarar. Gün bitmek bilmedi. Eve geldiğimde demlenmiş çayı görünce mutlu olur gibi oldum. Hemen M.'nin hediyesi kupama koydum çayımı. Çok soğuk olmasına rağmen açtım penceremi dışarıyı izledim bir süre. Dinlendiğimi hissettim o an.


Yeni bir şeyler yapmak istedim. Bir not defterim var hiç kullanmadığım. Ergenlik zamanlarımdan kalma hem de. 2006'da almışım. O zamanlar kullanmaya çalışmıştım. Birkaç not var içinde. Doğum günümde yazmışım mesela. Ne güzel bir gün bugün demişim. Artık arkadaşım olmayan kız da bir şeyler karalamış. ÖSS'ye hazırlanırken 3-5 gün plan yapıp not etmişim. Uzun aralıklarla kullanmışım ama toplamda 10 sayfa bile etmiyor bunlar. Artık kıymak istedim bu deftere. Aklıma gelen ne varsa yazdım. Yanımda taşıyorum şimdi. 3 günde not edecek o kadar çok şey buldum ki. Çok hoşuma gidiyor yazmak. Kimsenin okumasına izin vermeyeceğim için saçma sapan ne yazmak istersem yazıyorum. Günlük gibi de değil ama. Anlık cümleler. Dersler falan yalandan başladığı için yapacak önemli işim de yok. Yazıyorum ve kitap okuyorum sadece. Her türlü sorundan kaçabiliyorum, haftanın kötü başlamasını unuttum bile. Bazen hiçbir şey umrumda değilmiş gibi davranmak iyi geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle bakalım.

ilgili olabilir bence