16 Şubat 2011 Çarşamba

Çift

  Her zaman çift sayıları sevdim. Uğurlu sayım falan yok ama ikiye bölünüyosa o sayı güzeldir benim için. Çift senelerim de daha iyi geçer genelde. Çift sayıların kralı da 2'dir ve iki tane 2 olduğunda en sevimli sayı 22 olur.

  Lily Allen'ı ilk gördüğüm andan beri seviyorum. ''Smile'' şarkısına hasta olmuştum. Eğlenceli  müziği, güzel sözleri oluyo genelde. ''Fuck You'' ise Lily Allen'ı gözümde büyüten şarkıdır.

  Nakaratına bayıldığım bir şarkısını duyduğumda adını henüz bilmiyodum. ''22'' olduğunu öğrenince bir anda daha çok hoşuma gitti bu şarkı. Tekrar tekrar dinledim. Bu şarkının sözleri beni üzüyo, garip bir his bırakıyo içimde.

  Çoğu zaman geleceğe iyimser bakmam. Ama öğrendik bi kere: İyi düşün, iyi olsun. Uygulaması benim gibi bi insan için gerçekten kolay değil. Ben de başkalarına tavsiye ettim bunu ama sadece karşımdakini teselli etmek için. Sanırım hiçbir zaman içten olmadım.

 
  İşte benim gibi biri bu şarkıyı dinleyince daha beter oluyo. Geleceğimin böyle olmasından korkuyorum. O kadar okula git gel, çalış sonra da kariyer sahibi olama. Sadece geçinecek bir işte çalış. Hep yalnız kal. Çift olama. Umutsuzca yaşa...
 
  Bir an önce depresif moddan çıkmak dileğiyle.


 Not: Kadınlar tuvaletinden nefret ederim zaten klip sayesinde iyice soğudum.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle bakalım.

ilgili olabilir bence