27 Ocak 2011 Perşembe

Umutlarım da Olmasa...

  Çok karizmatik bir başlık yazıp, entelmişim gibi davranmak istedim. Acı çekerken, mutsuzken bile karizmatik,  kısacası ''kuul'' bir kız gibi görünmek istedim olmadı farkındayım. Onun yerine notlarımı görünce berbat webcam'ime yansıyan bu kare var elimde. İbretlik paylaşıma bir örnek...


Bu fotoğraftan çıkarılması gerek ise sınavlarımıza çok çalışmamız gerektiğidir yoksa aman ha! notlarınızı görünce siz de bu duruma düşebilirsiniz. Genç arkadaşlarıma tavsiyem budur. En büyük tesellim bu fotoğraftan sonra kimsenin sınavlara çalışmadan girmeyeceğini bilmek.

  Her şeye rağmen hayat devam ediyor. Gençlere ibret olduktan sonra bir teselli daha var benim için: bütünleme. Finallerden sonra ikinci bir şans niteliğindeki bütünlemelere bel bağladım. Çok çalışıp kaldığım dersleri geçeceğim. Hocalarıma selam çakacağım.

  Umutlarım da olmasa ne olur bilemiyorum.
  Ah umutlarım da olmasa...

2 yorum:

  1. Umut etmek güzel şeydir.
    Her zaman bir umudunun olması ise daha bir güzel.

    Umarım geçersin. :)

    YanıtlaSil

söyle bakalım.

ilgili olabilir bence