28 Ocak 2011 Cuma

Martı

  Baş ağrısıyla uyansam da bugünü güzel geçirmeye karar verdim. Kahvaltımı yaptım, çayımı içerken internetten gazete okudum, müzik dinledim, odamı topladım. Asıl mesele günün devamında ders çalışabilmekti ve yaptım. Sonra yapmam gereken para işleri aklıma geldi. Dışarı çıkmak için başka bir nedene daha ihtiyacım vardı çünkü hava çok soğuktu ki hala soğuk. Ben de güzel günümü daha güzel yapabilmek için bu(dokun bana) güzel şarkıyı dinlerken giyindim, süslendim ve kendimi güzel olduğuma inandırdım. Her şey GÜZELdi artık. Çıktım. İşlerimi hallettim. Eve döndüm. Aklımda hala aynı şarkı vardı. Çayımı içip şarkıyı dinlemeye devam ettim. Günüm hala güzel ama hüzünlü. Tıpkı bu şarkı gibi.

  Hala şarkı aynı. Martılar var.

  I'm sad alone
  I'm so sad on my own

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle bakalım.

ilgili olabilir bence