30 Ocak 2011 Pazar

Eğlenmek Gerek

Bu sabah zor bir sabahtı. Buz gibi bir havada, 6.45'te evden çıktım. Hem de pazar günü hem de bir sınav için. O sınavın çeşitli sebeplerle saatinin ve hatta sınavın olup olmayacağının belirsizliği, yaşadığım o gerilim, çektiğim karın ağrısı tarif edilemez. Günü bitirebilmek ve sağ salim eve dönebilmek için ''Acı yok Raki'' diyerek gaza getirdim kendimi. Sınav güzel geçti. Önümde bir sınav daha var ama o da cuma olduğu için şuan pek stres yaratmıyor.

Aklımda sadece eğlenmek, kaba bir tabirle dağıtmak var. Uzun zamandır eğlenmek için zaman bulamıyorum resmen. Belki üşeniyor da olabilirim. :) Ama bu istemediğim anlamına gelmiyor. Deli gibi eğlenmek istiyorum. Afedersiniz bir şeye götümle gülmek istiyorum. Gelsin votkalar gitsin tekilalar diyip sarhoş olmak istiyorum. Hiçbir şey umrumda olmasın, kafamı kurcalamasın. Tek derdim ne giyeceğime karar vermek olsun.

Sarhoş olmak ne kadar güzelse ertesi gün yaşanılan akşamdan kalma hissi bir o kadar berbat. Kusma konusuna girmek bile istemiyorum. Ama değer gibi...

                                           
                                        Hem biraz aptallık da fena olmaz.


Üç shot/şat ' tan sonra nasıl gözüktüğümü önemsemeden dans edeceğim anı sabırsızlıkla bekliyorum.

                                               Bu şarkı eşliğinde olabilir.


I know i'm not that chick :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle bakalım.

ilgili olabilir bence